Idag fick jag godkänt från Guinness World Records!!!!!!!!!



Dear Mr Mikael Bergqvist,

We are pleased to confirm that you have successfully set the new Guinness World Records title for ’Longest time in an abdominal plank position’, and a complimentary certificate to commemorate this achievement will be sent to you shortly.

Thank you and congratulations on your achievement!

Yours sincerely,

Records Management Team
Guinness World Records




Bäste Mikael Bergqvist,

Vi är glada att bekräfta att du har lyckats ställa in det nya Guinness World Records titeln för "längst i ett buken planka ståndpunkt", och en gratis certifikat för att fira denna framgång kommer att skickas till dig inom kort.


Tack och grattis till din prestation!

Med vänlig hälsning

Records Management Team
Guinness World Records



Tack till min domare!



Tack publiken för stödet!



Tack till Idrottskliniken och Biba för allt stöd!



Tack mina underbara föräldrar!



Stort tack till mina barn Simon, Oskar och Viola!



Ett stort tack till min fru Carina för allt!





Tänk att jag lyckades, så skönt!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var ju knappast någon som betvivlade att du skulle lyckas!!!! Utan frågan var snarare vilken tid det nya rekordet skulle få :)

Trevlig midsommar!

2011-06-23 @ 10:28:23
Postat av: Adis Turcinovic

Grattis Micke !!!!

Starkt jobbat..!



Mvh Adis

2011-08-03 @ 23:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0