Lördag 11 juni



Vaknade med en rygg som gjorde att jag kunde springa mitt löppass idag. Först 90 min i lugnt tempo sen körde jag 4x3 km i 4,30 fart med 1 km lugn löpning mellan. Blev en sträcka på 33 km, känner att jag mer och mer känner mig bekväm i min marathonfart. Det krävs träningsvilja och ett tjockt pannben för att kunna genomföra ett sånt här pass jag hade idag.



Efter jordgubbar och kaffe så skulle jag vara men när nybörjargruppen i triathlon skulle genomföra alla grenar. Vi började med 500 m simning sen cykel 15 km och avslutade så klart med 4 km löpning.
Önskar er alla lycka till med er fortsatta triathlonsatsning!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Bra jobbat!!

2011-06-11 @ 22:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0