Lördag 18 juni

Vaknade i Blekinge i stugan av att skatungarna dansar polka på vårt plåttak. Min mor ringer från Moheda och berättar att Smålandsposten har publicerat sitt repotage om mig. Ett repotage som gjorts under våren, kul att insperera andra till att träna. Tack alla ni som ringt om repotaget och uppsakattat läsningen.













Dagens träning var valfritt ett "väcka kroppen" pass. Det blev 3 km lätt löpning för att vara på hugget inför morgondagens  första triathlontävling 2011. Imorgon är det dags för simning 1500m + cykel 40 km sen löpning 10 km, det är en olympisk distans. Tyvärr skall det regna hela dagen och det är inget väder jag trivs i.



Känner att det nog är dags att skaffa sponsorer som vill vara med och hjälpa mig mot mina mål. Det är flera stora tävlingar i Sverige, Zurich, hoppas på Hawaii och nästa år Frankfurt. Vill du vara med mig i alla mina framgångar?
Jag hinner inte "jaga" sponsorer pga all träning, så jag hoppas att ni kan hitta mig här istället.
Tveka inte att kontakta mig på mail: [email protected]


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var kult å lese om deg i Smålandsposten. Du er en god representant for sporten.



Jeg er også påmeldt til IM Frankfurt neste år. Vi får prøve å samkjøre treningen.



Lykke til på Örserum!

2011-06-19 @ 08:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0