Lördag 4 juni



Vaknade tidigt innan familjen vaknat till för att simma så jag får vatten i knäna och vågor i håret.
Nej, det var dags helt enkelt att ta tag i simningen som jag ligger efter med.
Det blev en tuff fight med en svan som skulle skydda sina ungar. Jag var inte speciellt kaxig när man ligger där i vattnet och två svanar vill få mig därifrån. Har hört att en svanvinge kan slå av ett ben, vilken kraft!
Slutade med att jag gav mig iväg och fick ta ett annat slutmål. Jag simmar i en grund vik där vattnet snabbt blir varmt, idag var det 20 grader!.



Efter en tur till soptippen med hyrt släp och en hel del skit. Skönt att städa ur stugan från allt som inte passar. Efter lunchen som var en ost och skinkpaj med sallad knöt jag fast hjälmen under hakan. Cyklade mycket lätt i 3 timmar med härligt väder!



Vi avslutade kvällen med grillad fläskkotlett, nypotatis och beasås samt sallad. Hela gänget tycker att jag äter för lite men jag kan inte trycka ner mer än den här potionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0