Tisdag 14 juni



Foto: Start av tempocupen på den stora parkeringen i Bramstorp

En kamp mot tiden och mjölksyran är vad det handlar om när man kör tempocup. Så man kör syra i benen och även om hjärnan säger sakta ner till kroppen så kör man på så det skriker i kroppen. Jan kör Lammhultscyklisternas tempocup där alla kan vara med. En bra träning där jag pressar mig lite extra, samtidigt som jag tycker det är kul att tävla! Jag lyckades komma på pallen med en brons plats idag. Det var jobbig vind hela tiden som gjorde att jag inte hittade den där rytmen utan var över hela vägbanan kom. Den kastade mig över hela vägbanan och jag hittade i rytmen pga den jobbiga vinden. Men tanke på att det var så tufft och min träning är rätt tuff nu så är jag jättenöjd med min placering!



Foto: Jag, Gunnar Bergmark och Isak Lundgren är grabbarna som bor i samma område, Högstorp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0