Tisdag 21 juni



Ett lätt kort pass skulle genomföras idag. Vilken gren det blev valde min naprapat. Har haft lite ont i ryggen längst ner, så lite justering är inte fel. Varför ska det göra så ont undrar jag? Det känns som om han försöker göra ett kylskåp smidigt och kör skarpt med kotorna. Han på pekade att jag slarvade med massage då ryggfilerna var som fiolsträngar. Ett lätt cykelpass på 1 timme för att få lite genombödning fick det bli idag, enligt naprapatens önskemål.



Sonen Simon kom inte på besök idag utan stannade kvar i Karlshamn, så jag fick ta tag i gräsklippningen!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Micke, du ska nog lyssna på Naprapaten! Lite massage hjälper återhämtningen...

2011-06-21 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0