Tisdag 31 maj



Vet inte under vilken tärning lyckan ligger?
Jag hatar att vara sjuk och det är precis vad jag just nu är, sjuk!
Har ont i halsen, hängig och lite rethosta men också känsla av nedstämdhet och förbannad över att jag tappar så mycket träning.
Min fru är också fortfarande sjuk och hon testade igår att sätta akupunkturnålar i öronsnibbarna för att driva iväg viruset. Vi får väll se hur det går...

Fick kolla lite igår inför balen på stadshotellet



Åkte ner på kvällen för att se alla uppklädda inför balen, som sonen Oskar och flickvännen Yazmina skulle gå på.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Även den bäste kan bli sjuk. Du får tänka positivt: du brukar inte vara sjuk så du har en otroligt stark och frisk kropp i vanliga fall. Färsk ingefära är mitt tips. Riv lite i ett glas färskpressad juice. Fungerar utmärkt på halsen!

Träningen kommer du att ta igen, du är ju superman! :)

2011-06-01 @ 10:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0