Torsdag 16 juni



Var lite osäker hur mina ben skulle svara på cykelintervallerna idag.  Idag på träningsschemat var det 3 x 20 min på tröskelpuls med 5 min vila mellan. Hade inte samma toppfart men tryckte så bra jag kunde utan att få syra. Ett snabbt byte till löparskorna för att springa 60 mini 4,30 fart.



Lite stumma ben i början men det släppte efter hand. Så klart att jag kände hela tiden att jag tävlat igår, men genomförde nämda program med en känsla av att jag just nu känner mig stark mentalt. Känns skönt att ha möjlighet och springa med trötta ömma muskler i bra fart.


Kommentarer
Postat av: Tim

Dersom du vurderer IM Frankfurt 2012 må du være rask. Påmeldingen har åpnet.

2011-06-17 @ 18:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0