Torsdag 2 juni

Ingen Växjö-trampen idag för mig, min hals är som ett sandpapper!



Fick pyssla här hemma och det kan också behövas när man har ett stort hus med trädgård.
Spolade av plasttaket över altanen och skurade altanen fri från pollen. Gunnar och Bernt tittade förbi efter Växjö-trampen och berättade om det fina vädret m.m. Jag var inte lite avunsjuk utan mycket avundsjuk!
Säljer köksbord om någon är sugen:



Bord med 6 stycken stolar = 800:-

Nu ska jag plocka fram lite tacochips och kolla på min favorit-Hundra procent bonde på svt1. Hans liv är min dröm, så vill jag också leva!



Hittade den här bilden på min son Oskar och Yazmina när de var på balen. Måste bjuda på bilden här i bloggen till all släkt som läser. Ni andra får väll blunda ;)

Men imorgon kommer träning i bloggen för då måste jag träna, fly hädan alla virus ur min kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0