Torsdag 30 juni





Nu har jag ett bevis att rama in ;)






Idag ringde min naprapat till jobbet och berättade att han fixat tid hos Håkan Nilsson som ska ge mig akupunktur.
Vid klockan 14 låg på britsen för att sätta 3 nålar i triggerpunkterna som ska hjälpa mig med min lårsmärta. Skönt att veta vad som orsakat min smärta i låret. När jag kom till Håkan hade jag en mårlande värk i låret. Det var inte speciellt skönt och jag var inte kaxig när han satte dit nålarna och efter en stund slog han till på nålarna, då lyfte jag från britsen!
Detta upprepades 3 gånger och när jag gick ifrån kliniken så var det en konstigt skön känsla i låret. Då jag inte fick springa eller cykla så blev det simning med paddlar 1 timme.

Kvällen avslutades med att jag hämtade ut mitt bevis från Guiness Worlds Records på posten!
Skön känsla att ha beviset i sin hand!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0