Fredag 25 mars



Foto: Började med lite magövningar efter jobbet på gymmet.

Uppståndelsen kring mitt försök att sätta rekord i plankan trodde jag inte skulle få sån här stor uppmärksamhet. Börjar redan bli lite nervös, konstigt att man börja tvivla på sig själv. Ungefär som om man varit skadad i löpning ett längre tag och man undrar om man kommer ihåg hur man springer.



Träning: Mitt cykelpass idag var Vo2max . Man kör allt vad man har i 4 minuter sen vilar man 3, då menarjag allt vad hjärtat kan slå. Jag upprepar detta 5 gånger.





Foto: Jag, Carina och våra söner Simon och Oskar. I julklapp fick pojkarna
en startplats till Stockholm marathon så det ska bli kul att vi står
alla fyra på startlinjen 28 maj, kul att utmana frun och barna ;D


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du får inte tvivla på dig själv och rekordet för det är det ingen annan som gör!!! Vi tror på dig och vet att du fixar det galant!

2011-03-25 @ 22:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0