Fredag 4 Mars



Frukost:
Här står min frukostgröt och gör mig mätt och go hela dagen!
Av fiberhavregrynsgröt med nyttiga Gojibär får jag energi att jobba och träna hela dagen.
Det är viktigt att starta dagen med en kraftig frukost.



Träning:
Som vanligt på fredagar så kör jag styrketräning för hela kroppen, med vikt på tung explosiv styrka.
Jag avslutar med många olika magövningar ( några finns som film här på bloggen) och sist min favorit plankan, idag blev det 23 minuter. Har märkt att antalet som kör utfall har ökat, kul om det är jag som har inspererat dem.



Bild:
Får många kommentarer när jag står plankan på gymmet. Idag undrade en man om jag fått en låsning i ryggen.



Foto: Kocken på stan fixade middag till mig och Carina som vanligt på fredagar för jag tränar och hon jobbar alltid sena kvällar på fredagar.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Du är en kämpe. Tack för att du introducerade mig till din blogg. Jag ska googla proteinpankakor för de ser goda ut.

2011-03-18 @ 19:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0