Lördag 12 mars



Foto: Inget kul väder att vakna till när det gäller löpning, ena stunden regn andra stunden snö och vind på det.



Träning: Värmde upp innan jag sprang dom 3 kilometerna till simhallen i 4,30 fart. Framme vid simhallen blev vi 4 tappra löpare som trotsade regn, snö och hagel.


Foto: Kissepaus

Träning fortsättning:
Efter 20 kilometer kör vi 5 tempoökningar till maxfart i 1 minut. Vi springer distansfart i 5,30 tempo så att alla kan prata och hänga med i tempot.
Mina ben kändes inte helt lätta efter Vo2max cykling igår.
Sluttiden när jag var hemma 2,35 timmars löpning.
Så fort jag kom hem ställde jag benen i iskallt vatten.




Mat: Till lunch blev det mina proteinpannkakor och ikväll står det lax med jasminris på menyn.


Foto: Matlagningsprotein till min pannkakor.


Foto: Ikväll får man gå in i schlagerbubblan och bjuda sig själv på lite extra.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Är det det här som kallas kolhydratladdning? :)

2011-03-12 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0