Lördag 26 mars



Foto: Dagens löpargrabbar i strålande solsken!

Träning: Distanslöpning i vårsolen som värmde gott men det var ruskigt kallt i vinden. Vi slöt upp som vanligt vid simhallen och idag var 3 löpsugna killar som jag fick sällskap av. Idag så körde vi mina fartökningar efter 1,45. Vi blev 3 högstorpsgrabbar kvar till slut, skönt att ha sällskap upp för backen på väg hem. Min Garmin klocka stannade på 30 km.


Fixat:
Va ute och fixade i trädgården efter lunchen och njöt av kaffet på farstubron. Fick såga ner minisyrenen som knäcktes att snön i vinter. Bjöd också Spidolan (körsbärs/plommon träd) på en vårklippning. Tänk va mycket energi man har efter löpning!




Träning 2: Vid kl.18 åkte jag upp till Friskis och Svettis för att köra spinning och stöda Spinn of hope.
Överskottet från Spinn of Hope kommer i år att delas mellan Sveriges sex barncancerföreningar, som i sin tur ser till att stötta de drabbade barnen och deras familjer lokalt.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det tycker jag att du gjorde bra! Kul att Barncancerfondnen nådde sitt mål och samlade in över 1 miljon kronor.

2011-03-27 @ 09:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0