Måndag 7 mars



Träning: Simning med paddlar på träningsschemat. Idag var jag själv i banan och det tackar man inte nej till. Nu börjar alla "nyårlöftens tränare" tackla av och då töms träningsanläggningarna igen. Sen startar paniken i maj igen över att man ska vara i toppform till sommaren.
Mitt tips: Träna året runt!



Tror du att koffein är vätskedrivande? Det fick jag höra, -drick inte så mycket kaffe för du tappar vätska!
Nu visar forskningen att koffeindrycker inte har större vätskedrivande effekt än vanligt vatten.



Imorgon startar min tunga vecka, så det är bara att plocka fram det tjocka pannbenet.
Vågar knappt läsa mitt träningsprogram för att se vad jag har framför mig.
Nu ska jag gå till sängs och läsa min nattlektyr = Veckans tuffa träningsprogram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0