Onsdag 2 Mars

Efter en stressig dag på jobbet så väntade cykeln hemma på att få lite fart på pedalerna!



Träning:

Jag hade 5 intervaller på 8 minuter med 2 minuters vila. Dom skulle köras på stressande tröskelpuls med hög kadens.



Idag körde jag i motvind...




Nytt bröd från bageriet, surdegsbröd med solrosfrön.

Inte lätt att vara elitmotionär med ett stressigt heltidsjobb, kände jag på intervallerna.
Drömmen vore att hitta en sponsor, finns det någon där ute?

Mat:
En tallrik med snabba kolhydrater med havrefras och kalaspuffar med mjölk och 2 surdegsmackor med honung.
Det var precis vad kroppen behövde innan kvällen avslutades med 4000 meter distanssimning.



Min lilla anläggning för att "pumpa" ut musik under cykelpasset.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0