Lördag 5 mars



Vaknade med solen lysande, inte konstigt att man får extra energi av att se den starka lampan lysa.

Träning:

Vi var 5 stycken löpsugna som sprang norrut från simhallen. Det blev en skön löpning på 30 km med mina vanliga
löpstegringar på en minut till max. Vi hade alla lite för mycket kläder på oss så vi svettades enormt mycket.
Så om vi fick önska skulle det ha varit skönt med vätskelagning.



Foto: Här är mina löparpolare: Gunnar Bergmark som har glänsande nya skor. Johan Frisk kommer alltid att springa med papper i fickan. Isak Lundgren som kommer att locka med sig Oskar nästa gång?



Foto: Jag hade pigga ben idag, det syns väll?

Hemma blev det omelett med spenat och räkor. Sen en skön fika med kaffe och kanelbulle till damernas 3 mil,
vilken härlig publik!

Träning 2: Frugan Carina var ute och sprang en halvmara samtidigt som jag var ute. Men hon hängde på som vanligt till gymmet efter lunch. Där avslutade jag dagen med ett cykelpass på 1,20. känner att jag mer och mer kan hålla en högre kadens bekvämt. Ska bli kul att se vilka resultat det ger på tävlingssäsongen.



Foto:
På gymmet sitter pulsklockan på handtaget och träningsprogrammet hänger framför ögonen.

Nu är det popcorn, vin och en bra blueray film som gäller!





Kommentarer
Postat av: isac

Ja det är ju ett par imponerade korta ben jag har.

2011-03-05 @ 22:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0