Torsdag 10 mars



Träning: Mitt löppass i kuperad terräng i tröskelpuls i en timme, bytte jag mot löppandet inomhus.
Var är våren med skön barmark?
Jag körde ett intervallpass på 4x10 minuter på tröskelpuls farten blev då 4 minuter kilometern.
Mellan intervallerna körde jag ner pulsen 10 slag i 5 minuter. Nöjd att jag kan springa kontrolerat i 4 minuters tempo.



Hade tänkt ta en liten paus innan cyklingen, men när min favoritcykel var ledig så var det bara att byta plats på vattenflaskan.



Det blev 6 intervaller på 9 minuter med en minuts vila på hög kadens. Benen gjorde lite motstånd när jag höjde kadensen på sista intervallen, men vad gör man inte för att bli bättre!



Mat: Fick äta rester från Carinas syjunta igår, det blev kycklingpaj och choklad/banan muffins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0