Torsdag 17 mars


Foto: Från Järnmannen i Kalmar.

Träning:
15 intervaller på 1 minut med 2 minuters vila på maxfart med god teknik var den träning jag skulle göra idag.



Efter en längre uppvärmning körde jag på 3,20 fart 18 km på löpbandet, skönt att vara inne och springa idag!



Jag kanske skulle kunna öka farten men då tappar jag tekniken. De fem sista blev det 3,15 fart.

Mat:
Det blev lövbiff med ris till lunch. Kvällsmat efter träningen blev 2 stycken ägg, nybakade frallor med flingor, Gojibär och mjölk. Cocosboll till kaffet och en After Eight.



Det är kanske bra om jag packar ner långa tights när vi ska till Thailand, för inatt var det köldrekord där med +21 grader på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter otäckt!!!

2011-03-17 @ 21:32:26
Postat av: Cissi

Glöm inte långkalsonger! Man vet aldrig när de behövs :)

2011-03-17 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0