Fredag 27 maj



Nu sitter jag i en lägenhet bakom Stadion, perfekt med tanke på starten imorgon!
Kollar på Talang och äter popcorn tillsammans med min fru Carina och min son Oskar, riktigt mysigt.
Vi laddar inför imorgon då jag springer mitt 11:e Stockholm marathon, Oskar springer sitt 1:a och Carina sitt 7:e, fast hon fick feber idag så det är nog inte så klokt att springa imorgon. Men hon är envis så vi får se om hon står på startlinjen. Vår stora son Simon fick ställa in sitt tävlande pga en tenta på högskolan i Karlshamn. Jag kommer inte att göra något personbästa för det är inte meningen att jag ska vara på topp nu.

Jobbade halvdag idag så jag tog en löprunda på 5 kilometer innan vi tog sikte mot Stockholm. Vi har hämtat nummerlapparna, gått på pastapartyt och kollat banan lite! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0