Fredag 6 maj



Hemma från Thailand efter 21 timmar från huset i Hua hin till villan på högstorp,alt funkar perfekt utom kroppen som vill gå och lägga sig alldeles för tidigt svensk tid.
Att mötas av snöfall var väl inte vad jag hoppats på jag längtar redan tillbaka, kanske blir det en triathlon tävling som går där på våren nästa år.
Tyvärr hade jag hoppats få springa Hua hin heavy half maraton men datumet hade flyttas fram.
Resten av denna vecka blir det lätta återhämtningspass så att kroppen skall ta åt sig den träning jag gjort i Thailand.
På söndag hoppas jag vara bra återhämtad då jag kör igång med nya träningsblock.


Kommentarer
Postat av: Torsten Lindberg

Lycka till med träningen. Jag ska försöka ta reda på exakt när Hua hin halvmara går nästa år...och ja, ni vet ju var ni kan bo...

2011-05-06 @ 14:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0