Lördag 14 maj



Väckning kl.05.00 för att hinna springa mitt långpass på 30 km och sen hem för att kunna ha frukosten färdig till gästerna. Vi har har gäster i huset för dottern Viola har konfirmation idag.



Lite lätt frukost och kaffe så var man på G. Började med lite högre tempo 15 första min för att sedan gå över på prattempo. Det fick bli musik i öronen idag och det trivs jag bra med. Avslutar med lite 1 min fartökning. Körde vatten och coca-cola i vätskebältet idag.



Sen fick jag ta tag i hemmet och hjälpa till här hemma inför 30-talet gäster som kom för att äta hemma hos oss.
Men först fick Viola olja på pannan och så var hon konfimerad och klar med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0