Lördag 21 maj



Tur att det inte är dags än!

Skön frukost i solen och sen lite vila (tur man är morgonpigg) då var kl.8.00 och dags att springa ut.
Idag var det sista distanspasset innan Stockholm marathon. De första 15 min i 4,30 fart sedan 1,30 i 5 min fart och sen avslutade jag med 15 min i 4,30 fart.



Lunchen: Svenska jordgubbar kostar 50 kronor litern och smakade gudagott. Fiberbaugette med solmogna tomater från Blekinge var perfekt tillbehör.
Sen fixade vi med stugan sånt som behöver fixas. Vi fördelade det här hemma med att jag klippte gräset och snickrade medans min fru satt upp nya gardiner och städade. Som det kan bli!



Nu är det äntligen sommar!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag som trodde att du är en hejare på att sy gardiner :)

Viss är jordgubbar fantastiskt! Tänk så mycket bra man får i sig från en liten gubbe :)

2011-05-22 @ 18:54:50
Postat av: calle

Herrejävlar, vilka ben! Ingen dålig form.

2011-05-30 @ 23:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0