Lördag 28 maj





Besvikelsen var stor när jag gick i mål på Stockholm marathon. Jag skulle inte göra personbästa, men hade som mål att följa 3,15 farthållarna. Kände med en gång att kroppen inte ville som jag ville, plågade mig igenom detta lopp eftersom det var mitt 11:e Stockholm i rad. Svaret till besvikeksen fick jag när jag kom hem, ligger nu nerbäddad med 38 grader i feber. Ibland känns livet tufft!
Glädje idag var att min son Oskar genomförde sitt första marathonlopp! Min fru Carina som smittat mig med sin feber och hosta genomförde också sitt lopp på ren vilja och lite dumhet med tanke på att hon varit sjuk. Nu pizza och vågrätt läge framför tv:n- 

Årets T-shirt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0