Måndag 16 maj



Kolla vilken drömpool jag hittade i Bangkok...Kan man bygga en pool på taket i Vida arena?



Idag fick jag ge upp tanken om att simma mitt i pölen här i Växjö. Även om våtdräkten är kanonbra så hoppar jag inte i när det är 14 grader för min gräns går vid 16 grader.

Det fick bli paddlar och dolme inomhus i 1 timme i en nästan folktom bassäng. Hela parkeringen var full med bilar men inte en kotte inne i simhallen, var är alla?



Snygg vy från vårt hotell i Bangkok. Medans familjen shoppade tog jag några rundor i poolen och kollade utsikten.


MBK Center, är ett köpcentrum i Bangkok. Här säljs allt från mobiltelefoner till kameror och annan elektronik till skor, kläder, kosmetika och möbler. Med åtta våningar, 330 meters längd och 2 500 butiker är det ett av de största moderna shoppingcentrumen i Asien.
Fatta att MBK Center har i genomsnitt 105 000 besökare varje dag.



Gick några rundor och det var som ett marathonlopp.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Var ute och sprang i 1.45 h idag, otroligt jobbigt men stärkte självförtroendet lite iaf :)

2011-05-16 @ 23:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0