Onsdag 11 maj



Jag och min fru Carina på väg till stranden i Thailand.

Just nu lite och fixa inför min dotter Violas konfirmation till helgen. Så kvällens träning blev simning i skymningen i Växjösjön.



Lite samma känsla som korna har när dem släpps ut på våren...har jag när premiär simningen i våtdräkt står för dörren. Det blev 2000 m enligt utlagda bojar vi har i sjön. Vattentempen var 17 grader så det var neoprenmössa och strumpor på.
Om någon vet var man kan köpa neoprenmössor i storlek XL vore jag glad om ni hörde av er.
Min är så tight att jag får skav på halsen och det är ingen höjdare.




Behöver nog köpa en lott imorgon...

Kommentarer
Postat av: Lasse

Micke jag kan beställa hem mössa från 2XU om du är intresserad?! Hör av dig isf.



Ps. Jag har kampanjpriser på hela 2XU´s sortiment under maj månad.



0733-968418

2011-05-11 @ 22:54:56
URL: http://www.ackerots.se
Postat av: Anonym

http://www.angelafox.se/produkter.html

2011-05-17 @ 07:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0