Onsdag 25 maj




Cykelintervaller på 2x15 min i tröskelfart i byig vind direkt efter jobbet. Tog inte i för kung och fosterland med tanke på att jag springer Stockholm marathon på lördag.
Hem och grädda lite pannkakor till min dotter och mig, sen var det lite fotografering. Smålandsposten ville ta lite bilder på mig under löpningen och simningen ute. På med våtdräkten och hopp i Växjösjön där det var 16 grader kallt, riktigt kallt! Jag avslutade och värmde mig sen i bassängen på simhallen. Det blev intervaller 20x50 och 20x25, känner att det är dags att få upp farten i simningen.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas att du och Carin slår er söner på lördag :) Jag håller tummarna!

Ni borde byta efternamn till Familjen Marathon :)

2011-05-26 @ 08:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0