Söndag 15 maj



Lämnade gästerna vid frukostbordet för det gäller att utnyttja sin lediga dag för träning.

Lugnt långpass på cykel i 5 timmar med lite löpning direkt efter. Tyvärr var jag lite tunt klädd när plötsligt himlen öppnade sig. Lite kaffe och värme för fötterna hos mitt stamställe, se bilden nedan!



Här i Alvesta brukar jag ta kaffe, kanelbulle och köpa en Coca-Cola men kanelbullarna var slut.



Höll mig nära Växjö i fall jag skulle bli för kall mellan skurarna, jag hatar regn när jag cyklar. Jag vet att det finns kläder för alla väder men det hjälper inte alltid.



Magen fick sig en omgång efter lite mat och kaffe med rabarberspaj, gott!

På kvällen var jag på Växjö konserthus där min dotter Viola hade sin dansuppvisning. Nu är det hockey på tv:n och lugnet har sänkt sig över huset efter en intensiv helg.


Kommentarer
Postat av: stefan

då var det kväll med lite kaffe framför datorn o den dagliga dosen av Din blogg. Tack för all inspiration du ger oss andra Micke!!!!!!

2011-05-16 @ 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0