Söndag 8 maj



Lite sovmorgon är aldrig fel även om det nästan är omöjligt att sova på morgonen nu för tiden, kan det vara åldern? Det blev frukost på farstubron i stugan med gassande sol som värmde havregrynsgröten lite extra.
Familjen fick packa och plocka ihop i stugan för jag startade dagens cykling i Karlskrona med ganska mycket vind. Efter 3 veckor utan ute cykling så var det dags för ett lugnt distanspass på 5 timmar.
Tog lite kaffe efter 3 timmar och fick kroppen att må prima. Mina ben och min kropp funkade bra under passet och det var skönt.



På kvällen körde jag mina magövningar innan jag imponerades av Ingemar Stenmark i Mästarnas mästare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0