Tisdag 17 maj



Löpning till jobbet idag, en sträcka på 5 km. Det gör jag för att kunna genomföra mitt löppass direkt efter jobbet. Idag var det 18 km i 4,30 fart som är min tänkta marathonfart. Det var rejält blåsigt ute och jag är glad över mina tröjor och jacka. Jag kör detta pass utan vätska och energi för att pressa kroppen att använda fett som bränsle.



En snabbrunda för att byta min icke fungerande kaffebryggare och inköp av gödning till gräsmattan. Undrar när jag vågar lägga på den för det kräver en rejäl regnskur.

När jag kom hem rullade jag ut liggunderlaget framför tv:n och bjöds på Timells snickarkonster samtidigt som jag tränade bålen.



Imorgon är det dags att fortsätta träningen!
Lämna gärna kommentarer här i bloggen, peppar mig att skriva mer!

Kommentarer
Postat av: stefan

Läser coltings böcker o han är ju inne på samma sak att låta kroppen använda fett som bränsle, men skippar du även vatten?

1 liten fråga till: när är det dags för första tri.tävlingen och var?

2011-05-18 @ 19:33:57
Postat av: Cissi

Förlåt, jag har inte kommenterat på ett tag. Jag lovar att skärpa mig :)

Ser ut som om ni hade det fantastiskt i Thailand!

2011-05-18 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0