Torsdag 12 maj



Lite förstärkt mellanmål med bland annat keso på hård macka och lite frukt inför kvällens träning.




Cyklade hem från jobbet för att byta om och sätta mig på min tricykel och utföra 4 st 10 min intervaller på tröskelpuls. Samt en fart runt 40 5 min vila mellan och det blev totalt 45 km.
Ett snabbt byte till löparskor för att springa milen på en kuperad slinga i min marathon fart. Det blev 44 min med hjälp av min GPS klocka och en vilja av stål.



Skulle varit gott med lasange men det blev omelett med spenat och räkor. Mixade en avacado och björnbär i min proteinshake, gott avslut på dagen!



Fundera på allt som är förbjudet i den här taxin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0