Fredag 18 november



Träning: Fortsätter med mitt styrkeprogram med ganska lätta vikter och 15 repetioner x 3 set. Under utfallen hade jag lite vikter i händerna, där kör jag 10 fram och 10 bak x 3 set.
Mitt bålprogram blev lite kortare idag för att hinna med 10 000 meter rodd innan gymmet stängde. Var nästan själv mot slutet på gymmet, helt slut var jag när tiden visar 38 och försöker pressa mig under 38 men mjölksyran gjorde sig tillkänna. Så det fanns inte mycket att ge.

Frugan kom upp till gymmet efter sitt jobb och hämtade mig. Sen tog vi med oss hämtmat och slängde oss i soffan och glodde på tv. Men först lyckades min mixer släppa ut 3 dl mjölk på golvet, sån skit!
Så imorgon kommer jag att åka och reklamera skiten och skura golvet innan lukten av sur mjölk fyller huset.

Har fått reda på att ett nytt gym byggs i Växjö med rullavstånd från min bostad, man får tacka!



Kommentarer
Postat av: Claes-Peter

Var byggs det nya gymmet ?

2011-11-19 @ 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0