Måndag 7 november



Träning:
Första träningspasset på nya schemat...men jag kom aldrig i vattnet :(
Eftersom simningen börjar 20.30 så brukar jag värma upp med några varv rullskidor runt sjön, känner att jag är piggare på träningen då.



Liten tuva välter stora lass heter det, just så kändes det när blöta små löv gjorde att jag vurpade rejält. Fick skrapsår på mitt högra ben och en skrapad skinka som kommer att vara svår att sitta på imorgon. I omklädningsrummet på simhallen märkte jag allt blod rinnandes på mig. Så jag fick gå in till min simtränare att jag åker hem. Kan inte hoppa i vattnet med blodet rinnande efter mig i bassängen. Vilken skit början på min säsong, men jag får vara glad över att inget är brutit!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Inga problem för dig, det är väl inget sittande jobb du har :)

2011-11-07 @ 22:36:42
Postat av: Lars Ackerot

Aj då det var tråkigt! hoppas att det inte kommer att sinka träningen för mycket.



Kan vi inte få se någon bild på skadan på skinkan???

2011-11-07 @ 22:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0