Onsdag 30 november



Mellanmål är viktigt innan träningen direkt efter jobbet.

Träning: Cykelintervaller på tröskelpuls stod det på träningsprogrammet. Det blev 5 x 8 min med 2 min vila efter jobbet.



Sen snabbt hem för att fyllla på lite kolhydrater och en proteinshake.



Hämtade sen min son Oskar hemma hos honom, innan vi drog till simhallen tillsammans.

Träning 2: Jag körde ett distanspass på 3000 meter efter att ha kört lite teknikövningar först.
Styrka ock kondition finns i min kropp med var är farten?
Skulle gärna vilja simma några minuter snabbare på IM distansen i Frankfurt nästa år.
Med simkursen och en hel del träning tror jag på mig själv inför 2012.





Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag tror också på dig!

2011-12-01 @ 13:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0