Söndag 20 november



Träning: Cykel ute med ett antal regnskurar mellan varven. Jag körde en runda som tar 3,5 timme med MTB.
Då passerade jag inte mindre än 6 sjöar. Tog en tröja för lite, så jag smet in på en fika för att få lite värme.
Det var ett riktigt bra erbjudande för 20 :-



Mums med kaffe och lussebulle för en frusen cyklist!

Mer träning: På eftermiddagen följde jag med frugan och dotter till gymmet för att köra bålstyrka 1 timme.

Nu bilder från alla 6 sjöarna/slussar/åar!!!



Bergundasjön



Furen



Helgasjön



Mörrumsån



Salen



Toftasjön



Åbyslussar



Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vackert!

2011-11-20 @ 21:14:41
Postat av: David

Sitter du med fot massage nu??;) mvh David

2011-11-20 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0