Lördag 29 oktober



Nu är det dags att bli "gubbe"...nej, bara 50 års erfarenhet av livet! Har under hela året sagt att någon fest vill jag inte ha till min fru. En dag kommer man hem från jobbet och får veta att min fru skickat ut inbjudan till bartömmning och tårtkalas med öppet hus. Hur jag reagerade får ni själva fundera ut ;). Har känt lite oro och nervositet inför detta och inte fick jag veta vilka som var bjudna heller. Födelsedagen inleddes med 25 km löpning för att jag fick inte vara hemma på förmiddagen och fick själv hitta på aktivitet, valde löpning!





När jag kom hem väntade hela familjen och bjöd på tårtkalas och presenter. Nu börjar jag förstå omfattningen av det öppna huset för nu ska det hämtas fler stolar och bord. Tittar på avlastningsbordet i garaget och räknar till 6 stycken tårtor och frågar - hur många kommer på kalaset? Det kommer ca 40 st, säger Carina. På 6 stycken tårtor och hinkar med pastasallad, flera flak öl och tonvis med vindunkar. När klockan slog 18 så började gästerna komma och när jag räknar ihop kvällen har ca 80 personer gratulerat mig här hemma. Vilka otroligt fina presenter jag fick och en bekräftelse om underbara vänner man har.
Den här kvällen kommer jag aldrig att glömma, helt fantastisk!
Tack alla ni som var här och ni som uppvaktade mig på olika sätt!
Idag är jag så glad över att min hustru Carina bjöd mig på en så fin fest tillsammans med mina vänner.

Jag har nu gett min kropp en veckas vila från träning inför 2012. Kul att du finns med mig här på bloggen och läser för det är roligt att ge inspiration. Men nu kommer det att vara 1 veckas vila från träningen så jag kommer inte skriva i bloggen under den här tiden. Men håll ut för jag kommer tillbaka!



Vilket fantastiskt presentbord!


Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa



Vad mångaq fina bilder från ditt 50årskalas

Mikael och vad presenter du fick.Ett riktigt roligt kalas som vi fick vara med på.

Tack!

2011-10-31 @ 16:11:05
URL: http://trimicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0