Söndag 2 oktober




Började morgonen med att tapetsera köket.

Kaffe och nybakt sockerkaka som Carina bakat. Hon bakar alltid med citronsmak och jag med pepparkakssmak, omväxling förnöjer!

Sen snörade jag på mig skorna för träning: Idag vill jag testa på farten i löpningen inför Växjö marathon. Sprang 30 km på 2,12 min, kunde hålla jämn fart genom hela passet, vilket känns skönt!
Benen känns hyfsat bra efter 30 km, luften var lätt att andas och så skön att springa i. Känner att min form håller i sig!

Fick en omelett med räkor serverad når jag kom hem till lunch sen var det jobb i stugan igen.



Känner mig nöjd med:

- Mitt träningspass
- Kakelsättningen
-Tapetseringen
-Golvläggningen
- Skåpbyggandet

Tänk vad man hinner mycket på 2 dagar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0