Tisdag 11 oktober



Träning: Löpning på morgonen till jobbet idag. Har bytt arbetsplats i samma företag så nu har jag 7 km till jobbet.
Ovan väg att ta sig till jobbet på men så mycket skönare än det gamla vanliga.

Efter jobbet blev det 20 min uppvärmning innan jag körde 6 stycken 1000 meter, med start var 5:e minut. Har känt mig lite hängig så jag trodde farten skulle bli svår att hålla...men icke sa nicke...farten fanns där och det känns märkligt. Farten låg mellan 3,35-3,40 och jag är nöjd inför maran.



Efter kvällsmat åkte jag, frugan och dottern till gymmet tillsammans, vilken tur man har samma intressen!
Körde mage och armar under 1 timme och är nöjd ikväll.
Nu ska jag titta på forboll, njuta av min mammas goda äppelkaka och en skål tacochips.
Skönt med myskväll i soffan en tisdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0