Torsdag 6 oktober




Dags för nya tester inför säsongen 2012 med min PT Mattias Reck i Göteborg.



Foto: Min PT Mattias Reck som cyklar vätternrundan på 6,52 i år. Riktigt imponerad är jag!

Tyvärr blev vädret inte bra så jag fick köra laktattest på cykel inne, annars var det tänkt att köra löpning också.

Ni som har gjort dessa tester vet hur jobbigt det är när PT säger , tänk på kadensen bara 2 minuter kvar!!!!

Efter 1,33 finns det inget kvar i benen och pedalerna står still. Efter kaffe och och intervjuer av min PT:n Mattias så verkar det bli en tuff vinter på gymmet. Jag kommer satsa ännu mer på cykel och mer spänstövningar för löpningens skull.
Näringsintaget kommer jag lägga ännu mer kraft på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0