Fredag 30 september

Igår blev det sen hemkomst efter att Länsförsäkringar hade sin årliga träff för plåtslagare i Småland. Vi bjöds med på olika aktiviteter som bla lerduveskytte som jag upplevde svårare än jag trodde. Blev därför vilodag igår från all träning.
Efter en helt sömnlös natt som jag har ibland, så var det inte med glädje jag gick upp. Men det var bara att snöra på sig löpardojjorna för att köra morgonpasset. Det blev 10 km snabbdistans då jag tar en liten omväg till jobbet för att få ihop sträckan.



Tog en liten tupplur på lunchen för att ladda batterierna till löpningen efter jobbet. Sprang 15 km snabb distans, fart 4,30 med pigga ben men tungt huvud.
Sömn betyder mycket när man tränar som jag.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Dålig sömn och hård träning är en dålig kombo.....fast å andra sidan brukar hård träning leda till god sömn. Efter dina spinningpass sov man alltid som en stock. Igår körde Niclas skiten ur mig på sitt 75 min pass och jag var helt slut idag när jag skulle träna men en vilja av stål......eller vad är det du brukar säga, det ska göra lite ont :)

2011-09-30 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0