Lördag 24 september



Gick upp vid kl.06.00 för att starta byggandet av nya köket i stugan. Badrummet/Toa/TVättstugan är jag så gott som klar med.



Mina föräldrar kom på besök från Moheda med äppelkaka och goda smörgåsar från Estvalls kondis och Mammas pålägg.



Träning:
Efter 3-fikat drog jag på mig löpardojjorna och laddade vätskebältet med 2 flaskor. Stoppade in musiken i öronen och kollade att ett par gel låg på plats i fickan.

Så var det då dags för 10 km i 4.45-4.50 fart för att avsluta med 4.15 fart i 8 km.



Mina ben är piggare när jag nu tar lite fler vilodagar, ett måste för mig om jag ska kunna genomföra detta pass med kvalité.
Mina kilometer tider blir inte helt jämna med tanke på terrängen men för mig är tiden efter 10 km viktigast.
Tyvärr lyckades jag inte helt ut sista 8 km då motvinden sög energi ur benen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0