Lördag 3 sep



Startade morgonen med att åka till Älmhult och gå på loppis. Det var kaos på Ikeas loppis men jag hittade lite sköna fynd till stugan. Måste kolla Smålänningen på måndag för man är en liten linslus för jag blev så klart intervjuad och fotad. Skämt och sido förstår jag inte att de just hoppade på mig. Men är det inte på resultatslistor är det på loppisbilder!!!



Bestämde mig att köra en halvmara på Växjö marathonbana 4 varv uppvärmning 3 km för att sedan springa i 4,30 tempo. Min sluttid blev 1:31 på träning. Är nöjd med syfte på att träningen nu är att klara av ett högt tempo länge, avslutade med 3 km nerjogg. Imorgon en tur till stugan i Blekinge och vila för kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0