Måndag 26 september



Dagens träning är uppdelad i 2 stycken pass: Började med att löra rullskidor runt Växjösjön under 5 varv som då blir 25 km sammanlagt. Dags att börja köra med reflexväst och hjälm är självklart!




Kör mitt rullskidepass runt sjön för då är det smidigt att sticka in på nästa träningspass. Så in med rullskidorna och pjäxorna i bilen och fram med badbagen.



Dagens andra träningspass: Idag var det filmning och analys av simningen, riktigt kul! Det finns mycket att jobba på och nu har jag chans att få verktygen för att bli snabbare. Benen är åt helsike och min rotation är under all kritik så nu måste jag börja träna mer teknik.



Nu vatten, shake och en nattmacka!




Kommentarer
Postat av: Lasse

Och jag som trodde du var fullärd :)

2011-09-27 @ 07:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0