Tisdag 6 september



Löpning till jobbet idag och tog chans att sluta lite tidigare på em. För idag var det dags för löpintervaller.
Tror på mina längre intervaller 4 st 3000 m i 3:50 fart, med start varje 15 min, sen ungefär 3 min vila.
Kunde hålla bra fart men benen var allt annat än pigga, men genomförde ändå dessa för mig jobbiga intervaller.



Jag vämde upp 3 km och joggar ner 3 km.



Hemma väntade dottern på att jag gör mina proteinpannkakor med vetekli. En kopp kaffe och sen är det dags för cykling.



Cykelintervaller 4 x 12 min med 3 min vila i tröskelpuls i ett blåsigt väder. Med uppvärmning och nervarvning brukar det ta 1,30.



Avslutar med 1 timmes bålstyrka och då ingår plankan i 20 min.
Nu fotboll och en nattmacka och en näve nötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0