Torsdag 22 september


Himlen var som ett niagarafall då jag skulle springa till jobbet. Så jag drog på mig regnkläder och tog cykeln till jobbet. Kolla...cykel på köpet!!!!!!!!!



Startade från jobbet för att springa 16 km i 4,30 fart en fart jag blir mer och mer bekväm i.

Efter lite mat åkte jag upp till gymet för att köra styrka, med musik i öronen så klart!



Jag har stor vikt på bålen under styrkan för jag tror att mina framgångar i år sitter där.. Avslutade med 1,30 cykel med varierande låg kadens varvad med hög tröskel puls. Jag tar nu lite fler vilodagar och mindre cykel för att kunna träna lite kvalité med löpningen.
Sista tävlingen för i år blir Växjö marathon!



Har så roligt åt min fru Carina som var hos sin PT igår och fick bollövningar.
Hon rullar runt där ute i köket och försöker få det att fungera.
Men det är inte lätt att hålla balansen på bollen, men det är så bra övningar!



Lämnade in beviset på mitt rekord idag på Idrottskliniken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0