Torsdag 8 September



Kollar ni också på Robinson?

Men innan jag satt mig här framför tv:n har det hänt mycket.

Träning:
Distanslöpning i tänkt marathonfart är 4,30 tempo. Startade från jobbet till Växjösjön, där jag körde 3 varv. Eftersom det är en flack bana kan jag hålla ett jämt tempo. Sträckan blev 18 km, avslutade med ett lite högre tempo sista 3 km.



Efter träningen väntade soptippen.



Sen åkte jag och dottern Viola på inköpsrunda



Blev en slinga av affärerna Rusta, Jula och Netto.





Nu måste jag fortsätta att titta på Robinson, skulle gärna ha varit med och tävlat!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du kan ju inte vara med i Robinson, de andra deltagarna hade inte haft en suck så vilken utklassning det hade blivit :)

2011-09-08 @ 21:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0